loading...

وبگاه جامع تخصصی تابلوفرش

بازدید : 359
جمعه 17 ارديبهشت 1400 زمان : 21:52

برای مثال تعداد گره در یک متر افقی فرش با تراکم 3000 ، هزار می باشد. اگر فرشی که برای یک اتاق در نظر می گیرید بیش از اندازه کوچک باشد باعث می شود که فضای اتاق بسیار کوچک تر از آنچه که است ،به نظر برسد. استعارة سفر در قرآن دو نوع است: دو نوع سفر (اخلاقی و غیراخلاقی)، دو نوع مسیر (خوب و بد) که در ارتباط با شعر مولانا در شواهد بالا، «مسیر بد» با تعبیر «سیرشدن عارف از کار جهان» و «مسیر خوب» با تعبیر «عاشقشدن بر شیوۀ دگر» آمده است. تحلیل زمینهگرا نیز مطالعة مسائل شهری در هر مقیاسی است؛ بهطوری که نشاندهندة نحوة تأثیر یا تأثر از زمینة کلانتر شهری باشد (رابرتز و گرید، 1390: 253).

زمینهگرایی، یکی از دیدگاههای رایج در شهرسازی است که زمینه را بهمثابة رویداد تاریخی میپندارد. سیمون انهالت (2007) در کتاب هویت رقابتی، مبانی هویتی و ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رویدادهای شهری و محیطی را در رقابتپذیری شهری و منطقهای ارائه کرده است. خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید.

برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. 2000) در کتاب موقعیت، رقابت و توسعة اقتصادی: خوشههای محلی در اقتصاد جهانی، مبانی، ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محیطی و گردشگری شهری را به همراه تجارب مفیدی از شهرهای موفق در برندسازی شهری از سرتاسر جهان ارائه کرده است. ساختمانها، ترکیب مناطق و فضاهای شهری دراثر روابط آیینی بین اعضای یک جامعه در دورة زمانی خاصی شکل میگیرند و با مفاهیم درونی خود نشاندهندة ویژگیهای اجتماعی و فرهنگی منطقه یا قشری از جامعهاند (رابرتز و گرید، 1390: 37). اصل شخص ثانی نیز که ادموند بیکن مطرح کرده است، بر لزوم توجه به احترام طراح به طرحها و آثار موجود معماران اولیه در محدودة طراحی تأکید میکند (بیکن، 1376: 108). به بیان سادهتر شخص ثانی (طراح دوم) بهمثابة شخص تازهواردی است که به جمعی وارد میشود و به آداب، رسوم و سنن جمع احترام میگذارد. این زمینهها، معرف هویت پویای شهرها و مناطق در گذر زمان و مکان و وجه تمایز آنها محسوب میشوند. 2007) در کتاب هویت رقابتی، مبانی هویتی و ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رویدادهای شهری و محیطی را در رقابتپذیری شهری و منطقهای ارائه کرده است. زمینهها بهمثابة مجموعهای از عناصر ذاتی پدیدهها، تجلیگر هویت آنها هستند. شناخت زمینههای ارزشمند هویتی شهرها و مناطق برای توانمندسازی و پایداری و تمرکز و تأکید بر آنها به ارتقای رقابتپذیری آنها کمک میکند؛ به بیان دیگر زمینهها محل رشد، ترقی و قدرت رقابتی شهرها و مناطق هستند.

برای انجام پژوهش نخست با روش پژوهش توصیفی و تحلیلی و شیوة مطالعة کتابخانهای و اسنادی، زمینهها و مزایای رقابتپذیری شهر تبریز استخراج و دستهبندی شدند. این پژوهش با تأکید بر نظریة مبتنی بر منابع، مزایای رقابتی را شناسایی میکند. این پژوهش، ثبات سیاسی را مهمترین عامل کلان در توسعة گردشگری شهر یزد میداند و توجه مسئولان و نیروی انسانی مجرب را به گردشگری و سرمایهگذاری درزمینة اهداف پژوهش معطوف میکند. رابطة بین هویت، زمینهگرایی و رقابتپذیری هویتی در قالب دیاگرام زیر جالب توجه است. زمینهگرایی که کالبد را عامل انسجامدهنده میداند، در پی یافتن الگوهای فراگیری است که امکان روابط متقابل توده و فضا را فراهم و روابط علی و معلولی و ساختارهای ارتباطی را در شهر تبیین کند (ماجدی و زرآبادی، 1389: 1-22). همچنین نظریهپردازان زمینهگرا این موضوع را در سه بعد کالبدی، تاریخی و اجتماعیفرهنگی بررسی میکنند. زمینهگرایی نخست به ابعاد صرفاً کالبدی توجه داشت؛ اما بهتدریج به ابعاد انسانی گرایید و حوزة مطالعة خود را به ابعاد فرهنگیاجتماعی جامعه گسترش داد. این امر طی فرایندی منعطف و پویا با جامعنگری به ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و طبیعی، کیفیات محیطی را در ابعاد یادشده و پایداری محیط تقویت میکند (مولایی و پیربابایی، 1395: 101). «زمینهگرایی»، بینشی فلسفی است که هر رویدادی را بهمثابة عملی جداییناپذیر از زمینة موجود و تاریخی مستمر و مداوم میداند و در رویکردی کارکردی و بنیادگرایانه در ارتباط با حقیقت و معنا در نظر گرفته میشود.

زمینهگرایان معتقدند نگرش به ساختار ذهنی و عینی در شهر (زمینه) بهمثابة رویدادی تکاملی در ابعاد کالبدی، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی، عامل انسجامدهنده در شهر قلمداد میشود. 1392) در کتاب برندینگ شهری، مبانی، ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محیطی و گردشگری شهری را به همراه تجارب مفیدی از شهرهای موفق در برندسازی شهری از سرتاسر جهان ارائه کرده است. زمینههای شهرها و مناطق برخاسته از ابعاد سازندة مکانی، زمانی، فرهنگی، اجتماعی و سایر مؤلفههای وجودی است. امروزه توسعة شهرها از مسیر رقابت با شهرها و مناطق همتا میگذرد. شاعر قبل از آنکه خواننده را با بخش حذف شده شعر مواجه کند تصاویر یا نشانههایی را در اختیار او قرار میدهد تا خواننده بعد از مواجهۀ با آن، خود تکههای نانوشته را پیشبینی کند و بخواند به این آرایه و شگرد شعری «سفیدخوانی» میگویند شاعر پسامدرن، توقع دارد تا خواننده حرفهای شخصاً به نگارش بخشهای نانوشته شعر همت گمارد و با شاعر در تولید اثر ادبی مشارکت کند.

شرکت کاسیان فرش در کنار فروش حضوری فرش ها و گلیم فرش های ماشینی خود ، محصولات خود را نیز به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان خود می گذارد . از جمله مهمترین شناسه های یک فرش ماشینی میزان شانه (تعداد گره در یک متر عرضی) و میزان تراکم ( تعداد گره در یک متر طولی ) می باشد که فرش نقشه آدرینا با شانه 700 شانه و تراكم 2550 تراکم تولید می شود. در این مقاله بررسی نمود عینی برجسته­سازی در داستان­ کوتاه «دوباره از همان خیابانهای» بیژن نجدی نشان داد که او به عنوان داستان­نویس مطرح نسل سوم «از شگرد­هایی چون: 1ـ تکنیک بازگشت به گذشته 2ـ تغییر ناگهانی زاویه­دید با دو رویکرد لغزندگی روایت و لغزندگی راوی 3ـ تکنیک فراداستان 4ـ زبان غریبه­گردان یعنی شاعرانگی در داستان توسط پارادوکس، تکرار، تشخیص و جانداری فضای داستان، نفی و تضاد، تشبیه­های آشناییزدایانه، حسآمیزی استعاری، تصاویر اکسپرسیونیستی و تقابل بهره برده است. با توجه به آنچه گذشت، شاید این پرسش مطرح شود که عنصر «معنی» در شعر معاصر فارسی چگونه دچار دگردیسی شده است؟ رویکرد طراحی شهری و منطقهای زمینهگرا مبتنی بر توجه و احترام به زمینههای ارزشمند است. هر گونه تلاش برای طبقه­بندی فرمی غزلیات سنائی بدون توجه به این نکته، عملاً محقق را در ورطة خطاهای پی در پی می­افکند و نقش واقعی سنائی را در تحول غزل فارسی مخدوش می­کند.

برای خرید فرش در تهران حتما با این سوال مواجه شدهاید که در تهران فرش ماشینی از کجا بخریم؟ سرادق خیمهای از پارچههای پنبهای است که در قرآن هم یک بار بهکار رفتهاست و در شعر شاعران جاهلی آمده است. یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون برای هماهنگی رنگ فرش و مبل و پرده اتاق نشیمن یا هال و پذیرایی است، جایی که اعضای خانواده معمولا برای ساعاتی آنجا دور هم جمع میشوند. این طرح به ویژه در رنگ قرمز همان حس رمانتیک و رویایی بودن را که اتاق عروس باید داشته باشد ، به راحتی انتقال می دهد . با وجود آنکه امروزه توان خرید بعضی از وسایل جهیزیه امری دشوار است ، خرید فرش ماشینی از مهم ترین نیاز های هر خانه به حساب می آید . یکی از طرح های پرفروش خشتی نگین مشهد هلال بر روی فرش 1200 شانه برجسته، می توان به فرش خشتی نازآفرین اشاره کرد که از طرح های خشتی زیبا بر روی فرش ماشینی می باشد. این شرکت بزرگترین عضو گروه صنعتی مشهد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران می باشد که در سال ۱۳۵۶ تاسیس و شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش ماشینی نمود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 73
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 7238
  • بازدید کلی : 327297
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی